HTML

J. Himmm : Masszázs

Masszörnő voltam, aki, amig ebben a szakmában dolgozott, szerette a munkáját! Aztán, egyszer, úgy döntöttem, hogy a megtörtént eseményekről könyvet írok. Hogy miért? Azért, hogy megismerjétek Önmagatokat és Rajtatok keresztül Engem is!

Friss topikok

Linkblog

SZERETKEZÉS… HHHHHHHH!

2011.01.28. 09:51 J. HIMMM - Egy masszőrnő vallomása

 

KEDVES!

Kedves! Írok, mert jön.

Ha majd nem akarom, akkor soha többet nem fogja olvasni SENKI! 

ÉRZÉS…

                                Nem vagyok fiatal, szép sem, és néha a kedvességgel is hadilábon állok már.

De van több jó tulajdonságom is. Az egyik az, hogy képes vagyok minden emberhez úgy viszonyulni, ahogy azt felém, teszi. Nincsen nehéz dolgom, mert nagyon sok pozitív megerősítést, és visszajelzést kapok.

Először véletlenül jutnak el hozzám a vendégeim, aztán, egy tudatos választással. A munkám, amihez értek, és amit szeretek, (mily nagy szerencse) pénzbe kerül!

Megmasszírozom az embereket, és ezt úgy teszem, hogy elfelejtsék, mennyi rossz dolog, és mennyi meg nem értés van a világban, családokban, és a párkapcsolatokban.

                                                        Szeretem az embereket, és ezt nem érzem hibámnak.

Kommentek: Kedves, miért teszed ki ilyen ocsmány megnyilvánulásoknak magad? Nem tudtad, hogy „mindent” csak a férfiaknak szabad? Ő 50 évesen (házason) keresheti párját a 20 évesek között. De mikor belém szeretett, egy 22 éves fiú, én egy vén perverz disznó voltam.(Nem feküdtünk le) Te, 30 fölött löttyedt nyanya vagy, bezzeg egy 50-60 közötti férfi a löttyedt seggével, farkával kívánatos fickó! Hagyd ezt a blogot és inkább, írj az érzéseidről arra érdemes embereknek!

                                                                         ......................................

Nem csak masszírozol, hanem kivered a farkukat!
A masszázs számomra mást jelent, jól meggyúrnak átgyúrják a letapadt izmokat! Látszik, hogy nem tanultad csak ösztönösen csinálod, és a végén kivered a farkukat, nehogy szóljanak, hogy ez mi? Az tény, hogy a „szakmát” nem ma kezdted, de a férjed és a gyerekeid (ha van) mit szólnak hozzá? Hogy nézel a szeretteid szemébe? Mit mondasz mi a foglalkozásod, munkád? Mert nem masszőr, az biztos! Mirr Murr
 


KEDVES Mirr Murr!


 

Köszönöm kedves szavaidat. Bár, az a kis él, amit kihallani vélek belőle, ugye nem a féltékenységtől van? Ölellek, nagy szeretettel… Júlia


 

Kommentek: Miért lennék féltékeny, főleg rád? Miért gondolod? Nagyon érdekelne? Mirr Murr

  

SZERETKEZÉS… HHHHHHHH!


 

A szeretkezés, nem mindig a behatolást jelenti, jelenthet valami sokkal többet, mélyebbet, és fontosabbat is.

 

Valamikor eljutottam arra a pontra, amikor a fent leírt dolgok sokkal, nagyobb hatással voltak rám, mint egy egyszerű lelketlen dugás.

                                         Hogy így marad e, és nem változik? Nem tudom, nem tudhatom.

Amikor nem történik meg az, amiért kurvának nevezik az embert. Nem írhatok mást, mint azt, hogy nagyon mély érzés. Persze, mind ez bennem zajlik, és nem a Másikban!


 

Kommentek: Vajon mi a tényleges határ? Szerinted? Akkor történik meg az, amiért kurvának nevezik az embert, ha van behatolás?

Vagy ha a pasinak orgazmusa van? És az persze egyoldalú. Nem technikai különbség csak ez? A szeretkezés az nem feltétlenül kétoldalú kölcsönösségre törekvő dolog? Benned van feszültség munka közben? És az feloldódik, vagy megmarad? Bocs csak leírtam, ami eszembe jutott erről.

L.

                                                                                     ...............................


 

Kedves Júlia te azt szeretnéd megmagyarázni, hogy a kurválkodás milyen nemes dolog? Vagy te csak szeretnéd, hogy megdugjon már végre valaki?

Te mit szeretsz, dugni vagy szopni! A masszázsod milyen? Vagy egyáltalán masszírozol vagy csak ez a fedő tevékenység? Mik a tarifák? Egy pasival hogy kezded, milyen technikával fejezed be? Mirr Murr

                                                                                    .............................

Mirr Murr
Mielőtt valakit ilyen mélyen kritizálsz, tanulj meg helyesen írni. A befejezést pontos j-vel írják. Na, ezek után vegye valaki is komolyan bejegyzéseidet.

                                                  ..................
 

(MEGOSZTOM MAJD AZ EMBEREKET? ÉS AKKOR MI VAN?

Mondd Júlia, felkészültél arra, hogy nem fog mindenkinek tetszeni, amit írsz?

Hogyan fogod megélni, túlélni a kritikát és a téged ért negatívumokat”?

Nem vagyunk egyformák, éppen ezért nem lehet mindenkire ráhúzni egy adott méretet. Van, akinek szűk lesz, és lesz olyan is, akire nagyon bő.

A képmutatás is egy Magyar betegség! Nem baj. A betegségből ki lehet gyógyulni kinek gyorsabban, megy, kinek lassabban – előbb vagy utóbb időben!)


 

HELYESÍRÁS!

 

                          Előfordul majd máskor is, hogy egy szó, vagy szavak nem lesznek helyesen leírva.

A kúrva. hangsúlyosabb, mint a kurva. És még a jelentése is megváltozik attól a kis ékezettől. Nem a tökéletességre törekszem. Nem azért írok, hogy megfeleljek. Egyszerűen: CSAK ÍROK!

                                                                  Ami ide kerül, az csak jön, és én hagyom!

                                    Ha azon morfondíroznék, hogy hogyan kell helyesen írni, akkor nem is látnátok


 

Kommentek: Kedves Júlia! A kurva rövid u.

                                                                                  ......................................

                      


 HAZUGSÁGOK!


 

                                                                         Nem bírok hazudni; nem megy!

                                       És fájdalmat érzek, egy nagyon mély fájdalmat, ha ezt mások teszik velem.

                                     Annak előtte képes voltam, ilyen dolgokat megbocsátani, de most már nem!

 


 

OLVASSÁTOK? KÖSZÖNÖM!


 

Egyszerűen leír valamit az ember; egy gombnyomás és valahol, valakik olvassák. Én minden esetre, a legjobbakat hiszem minden emberről, akár ismerem, akár nem.

                                 A munkám, amit imádok, lehet egy „bélyeg”, de lehet valami több is.... talán.

Egy reflextől vezettetve hiheti bárki, aki nem járt még masszőrnél; de higgyenek nekem, nem lesz az ember feltétlenül kurva, ha a titulusa masszőr.

Ha olvassák a sorokat ezután is, gondoljanak arra, hogy egy olyan ember ír, aki sokat látott az életben, és ezt a látását ossza meg Veletek, nagy szeretettel!


 

Kommentek: Bolond vagy és kurva!


  

BOLOND, VAGY KÚRVA?


 

EZ IS EGY NÉZŐPONT! Nem szűkölködsz a jelzőkkel Kedves!

                                                                                         ...................................  


 

Ő2

 

Voltatok már úgy, hogy utólag jöttetek rá, hogy a SZEX, szeretkezéssé szelídül gondolatok nélkül? Mert gondolatok nélkül az EGÓ háttérbe lép, és hagyja az EMBERT, EMBERRÉ VÁLNI!

                              Szeretkezés! Ez a szó, az a szó, ami nem feltétlenül szól a BEHATOLÁSRÓL!

                          Amikor, egy számodra teljesen „ismeretlen” ember két óra alatt részeddé válik. (?)

Amikor a gyűrű az ujját megégeti, szabadulna tőle, de közben szégyelli, kívánja, akarja, amit tesz. Amikor a lezárt pillák alatt a MINDEN, ott van, és a nemgondolkodás édes érzése járja át a testeteket.

Amikor lebegsz, úszol, érintve a semmit; a másik testét, aminek minden hajlatát „ismered”. Apró áramütés minden mozdulat, és azt kívánod, hogy soha ne legyen vége? Amikor eljön a pillanat, kinyílik a szem, és látni kezd.

Amikor felöltözve búcsúzik, felemeli a kezed, és megcsókolva azt suttogja:- KÖSZÖNÖM, SOHA NEM FELEJTEM EL! – és aztán soha többet nem látod viszont?

                                                                                HMMM?

 

KURVA AZ ÉLET!

 

Kommentek: És amikor a gyűrű nem égeti az ujját, de visszatartja attól, hogy a masszázsból szeretkezés legyen? Amikor a masszázs feltölt de, nem süt ki? Szerintem az is nagyon jó.

                                                                         Nagy- nagy bizalom kell hozzá.

 

BARÁTI SEGÍTSÉG!

 

 

Mindenki cipel magával emlékeket, amit képtelen volt megérteni, feldolgozni. Vannak ilyen fehér foltok az ember életében. Fájdalmasak, és örökké vérzők.

Mikor egy szeretett férfi lelép egy szó nélkül, és az ember ott marad a kérdéseivel, amit már senkinek nem tud feltenni.

Sokat segített volna annak idején valaki, aki kívülről látja ezeket, a problémáimat és kellően képes odahatni az ember agyára, ami sokszor felelős, a rossz programozásokért
 

                                                 Egy kedves barátnőmmel történt; rátalált a SZERELEM!

 

Boldogság, megosztás, csodák, eljegyzés, jövő tervezés, eltűnés!

Soha többet fel nem vett telefon, meg nem válaszolt üzenetek, csupa – csupa kérdőjel!

És aztán, eljön a nap, hogy ott és akkor, egy ember válasza segítségére legyen a barátnőmnek. És milyen érdekes, mert a hallgatóság között éppen ott ült a férfi, aki annak idején eltűnt!

Ez egy soha vissza nem térő alkalom volt a közvetett segítségre, felálltam, és kérdeztem! Hangosan, hogy mindenki hallja!

                                        Semmi nincsen véletlenül, és a válasz, minden kérdésre megjött!

(De nem a „vőlegénytől”, mert ő nem bírta a nyomást, és az előadás kellős közepén elhagyta a termet.)

Két napra rá kapom a telefont a barátnőmtől, aki elmondja, hogy beszéltek, és a „szeretett” férfi végre, szint vallott!

                                                      Félév, szenvedés után, végre aludni is tudott szegénykém.

 

                                                           HÁT ENNYI, MOSTANRA,ÉS A SZERELEMRŐL!
 

Ő


 

Megjön, levetkőzik, fürdik, hagyja magát, ad, elvesz, elmegy!

  

Kommentek: Holnap én is megyek, levetkőzöm, fürdök, hagyom magam, adok, kapok, elmegyek, eljövök, jó lesz!


 

HÁROM ÉS FÉL ÉV MÚLVA!


 

                                                                                         Hát eljött, újra.

                                                              Itt volt - ezt is - múlt időben tudom csak leírni.

Bejött az ajtón, rám nézett azzal a huncut szemeivel. Annyira ismerős volt, de semmi nem „ugrott” be róla, és aztán, egyszerre csak ott volt minden vele kapcsolatban.

                               Huuuuu, ez mennyire érdekes. Az egyik pillanatban semmi, a másikban minden.

                                                                        Sokat változott, és ő is megnősült.

Bizonyára sokan vannak úgy emberek, hogy ha valakivel régóta nem találkoztak, de, ahogy összefutnak, minden ott folytatódik, ahol abba maradt. Hát így valahogy.
 

VÁLASZ EGY KÉRDÉSRE!

 

Idézek.”… Ant: Megszűnt ez a blog? Kár, mert érdekes volt. De ha mégsem, akkor kérdezem Júliát… előfordult-e vele valamikor, hogy a masszázs erotikus része közben eszébe jutott: de jó lenne beleülni ebbe a szerszámba?

Amikor kezdő masszőr voltam, sok mindent másképpen éreztem, és értettem azokból a „jelekből” amiket a vendégeimtől kaptam masszázs közben, vagy éppen utána.

A fent említett kérdés arra vonatkozott, hogy vettem-e a lapot, vagy éltem-e a „felajánlott lehetőségekkel”?

Nos, a helyzet az; hús vér emberből vagyok!

Néha előfordult, hogy kihasználtam galád módon egy – két lehetőséget, de ezt mindig úgy intéztem, hogy ne a szolgáltatás része legyen…Hanem, egy, egyszeri magán akció, amiben két ember ott és akkor jól érzi magát egymással.

Nincsen ebben semmi rossz!

MINDIG JÓL VÁLASZTOK! És ami fontos és a választásról szólhat még... a férfiak, ezt nem tehetnék ellenkező esetben velem! Ez az, amit fontos tudni, és ezt tudatosítom is, minden alkalmi partneremben.

Vannak szabályok, amiket nem rúgok fel, és ezt kérem attól az embertől is, aki éppen jól érzi magát velem… ott és akkor!

                                                      …………………


               ..........................................................................................
  

AZ IDŐ, HA FIGYELEMBE VESZED, CSAK AKADÁLY! (Napjaim!)

 

Szívesen maradtam volna, de a szél most újra elvisz engem. Hiányozni fogtok, és szomorú vagyok, de vár rám valami új, valami más! 

2009. március. 23.- t írunk! Reggel van, és nekem eszembe jutott a szél, ami mindannyiunk mögött ott van, ami visz minket az életünk során előre. Sose látjuk jönni, nem tudjuk irányítani, és még az okát sem tudjuk. Nem tudni honnan jön - de megjelenik - és egyik helyről fújja egy másik helyre az embert; és mi mind, tudattalanul hagyjuk magunkat sodortatni; olyan ez, mint egy ősi bizalom.

             Lassan egy hónapja, hogy ismét HÁZHOZ JÁRÓ MASSZŐR VAGYOK!

Vissza a gyökerekhez; mondhatnám, de nem teszem, mert közben azt érzem, ez, sokkal inkább, egy új aprócska kezdet, semmint az a régi, hét évvel ezelőtti Júlia, aki házakhoz járt a megélhetése miatt! Ma, sokkal kevesebb bennem a görcs és az akarás… ha hívnak az nagyon jó, ha nem hívnak, akkor sincsen semmi baj.

A lakáson való masszírozás, egy másik olyan énemet hozta felszínre, amit még nem igen éreztem, mégis ott volt bennem. Most aztán tapasztalom azt a nagy nyugalmat, ami eltölt – mert másképpen masszírozok – talán, még jobb, még hatékonyabb, mint az, amit hét évig tettem.

 

MITŐL CSÚNYA A CSÚNYA? 

 

Nézem magamat a tükörben, és próbálom kitalálni, hogy a férfiak, akik először látnak, mit is láthatnak valójában abból, akinek én magamat hiszem.

Régen a kezdeteknél, amikor elkezdtem masszírozni, nagyon sokszor féltem a visszautasítástól! Volt is benne részem bőven! Próbáltam leplezni ezt a fogyatékosságomat, de éreztem, állandóan ott volt mélyen bennem. Amikor megérkeztek a férfiak és rám néztek, azonnal tudtam, mi jár a fejükben. Kellemetlen volt rám nézve sokszor, amit láttam a szemükben, mégis akik nem szaladtak el a látványtól, éveken át hűséges vendégeim maradtak.

Annyira nem vagyok képben, ennek a szakmának az előéletével, de az a tuti, ha azt mondom, hogy az igazi jó masszőrök nem voltak feltétlenül szépséges királykisasszonyok! Én sem vagyok az, és soha nem is voltam! Mégis szembesültem nap, mint nap ezzel a nagyom furcsa előítélettel.

Az a fiatal férfi, akiről most írok, egy fotós! Széphez szokott szemei nehezen vették tudomásul, hogy az a nő - akihez a telefonba nagyon kedves volt - egyenlő azzal a nővel, aki éppen az ajtóban áll, és ez, egy igazi trauma volt számára.

Meleg volt aznap, és Ő sietett, nehogy elkéssen. A homlokán izzadság cseppek jelentek meg, állt az ajtóban és próbálta kinyögni, hogy Ő nem „ilyen lovat akart”… mire én:

- Legalább egy üdítőt fogadjon el tőlem, mielőtt elmegy!- mondtam, ő bejött, és ott maradt aznap nálm. Aztán még, hét évig járt hozzám vissza! 

                                           Volt ilyen, és olyan is, aki elment és nem jött vissza soha többet!

Aztán láttam egyszer az egyik visszajáró vendégemnél egy „feketelistát”. Őszintén beszélt arról, hogy mennyi „gázos” vagy épp „csúnya” szolgáltatóval futott össze, és ez a kis papíros abban segíti, hogy kétszer ugyan azt a hibát ne kövesse el. Érdekes volt, hogy éppen nekem beszélt erről.

                                                       .....................

 

A gyermekeim nagyon kicsik voltak, amikor ez a kis történet megesett. A házban ahol laktunk, kőművesek dolgoztak. Volt közöttük egy férfi, aki a segédmunkát végezte az udvaron, és szinte egész nap ott volt szem előtt; mindenki láthatta, ha akarta, ha nem!
Szegény ember annyira csúnya volt, hogy ránézni is fájdalmat jelentett nekem. De az én két gyermekem, mégis imádta. Nap mint nap megtalicskáztatta őket és megosztotta velük a szalonnáját, és a puha friss kenyerét! Egyszer aztán, én is oda merészkedtem a közelükbe, és akkor néztem bele először annak a „csúnya” embernek a szemébe!

Atya Isten,” megláttam azt a valamit”, amit a gyermekeim azonnal észrevettek… de rajtuk kívül senki más!

Talán mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor szívesen megérintenénk valamit – mintha mágnes lenne - amit nem szabad; legyen az akár szép, vagy csúnya… Egyáltalán nem ez a mérvadó! De hogy miért van ez így, csak kevesen tudják!

Olyan volt ez, mint amikor meglátunk valamit, ami nem tetszik, de mégis nézzük! Mi is ez? Kisugárzás, vagy energia? Ad nekünk valamit, ami éppen akkor hiányzik belőlünk, és ez az, ami vonz ehhez a dologhoz, vagy éppen ehhez a személyhez?

                                                    Ők, akik elszaladtak tőlem, nem tudják, hogy létezik ilyen?

       Nekem szerencsém volt; belenézhettem az ember szemébe! Olyan élmény volt ez, amit soha nem felejtek el.

 

                                                                                   ..................................

 

Művészet egy ismeretlen embert úgy megérinteni, hogy az már az első percekben is, biztonságban érezze magát, a kezeim között! Masszázs nélkül is ez a cél. Persze nehéz a helyzetem, mert az emberek kétféleképpen „válaszolnak” rám.

                             Vagy szeretnek, vagy gyűlölnek, mert én, ezt váltom ki az emberekből!

                        Képtelenség mindenkinek megfelelni, de nagy szerencsém volt, mert sokan szerettek.

 

 Sok embertől hallottam:”Júlia nagyon furcsa nő”! – nem tudtam soha, mit jelent ez, de most már nem is számít! 

Aztán egy helyen ezt olvastam magamról: „Fair a kommunikációban is, kompromisszumkereső ha… úgy érzi, hogy érdemes… lassan és biztosan teszi meg az utat a másik szíve felé”!

 

                                                                           .......................................................

 

Ma 2009. 03. 30. ír a naptár, és ha valaki azt mondja nekem, hogy sok kell a boldogsághoz, akkor ezt olvassa el!

 

Pár napja taglaltuk a barátnőmmel, hogy olyan vagyok, mint egy szex teve! Őrült sokáig bírom szex nélkül, de egyszer, eljön egy pillanat, amikor térdre esek a hiánya miatt!

Reggel kaptam egy hívást. Régi, kedves, nagyon érzékeny vendégem jelentkezett.

Azt mondta: – Szeretnék, egy ajándékot adni neked, az elmúlt, együtt töltött időre, emlékezve! – hűha, de jó!

Tíz perc múlva a ház előtt állt az autója! Kaptam tőle egy szépséges ezüstkanalat, nyelén, a monogramommal!

                                           Drágaság; nagyon – nagyon jól esett! Köszönöm szépen!  

                                                                                     .....................................

 

  Nem sokkal utána, egy újabb hívás Ébentől, (RÓLA, MÉG NAGYON SOKAT FOGOK ÍRNI) azonnal indultam és negyven perc múlva az ajtaja előtt álltam! Törülközőben fogadott.
 

                              Ahogy megöleltem, abban a pillanatban állt a fütyköse! „Szeretem ezt az embert”!

                                              Ő, A KIVÁLASZTOTTAK EGYIKE!

                                   Imádom mindenét, mert a kevesek közül az egyik, akiknek a látványa beindít!

Vele, minden gond nélkül képes vagyok élvezni, akár a fájdalmakkal járó szexet is! Az elmúlt évek, leredukálták a kapcsolatunkat a „csak szex” szintjére, de, amíg ez a tény, másokkal kapcsolatban zavarólag hatna, addig Vele, hihetetlenül természetesnek tűnik. Szeretem látni, ahogy nézi, mit teszek a testével - fintorogva arcokat vág, mintha szenvedne - de közben, élvezi, hogy nem kell védekeznie, és nincsen felesleges lelkizés.

                              Ilyenkor mindig: Jude Law: Alfi című filmje jut eszembe, és a kőkemény SZEX!

 

Hihetetlen, hogy ez az ember, milyen nyugalommal térített, mindig észhez az elmúlt évek során, terelgetve a felé, ahol éppen most tartunk. Az évek alatt néha kibuktam a látszólagos lelketlensége miatt; akkor aztán belekötöttem - és elzavartam a picsába - de, Ő mindig visszatért!

 

                                                       Szóval, mindent félretéve; mi is kell a boldogsághoz?

 

                                            AJÁNDÉK és SZEX! Köszönöm Uraim!



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folytatastovabbmegesmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr672620008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása