HTML

J. Himmm : Masszázs

Masszörnő voltam, aki, amig ebben a szakmában dolgozott, szerette a munkáját! Aztán, egyszer, úgy döntöttem, hogy a megtörtént eseményekről könyvet írok. Hogy miért? Azért, hogy megismerjétek Önmagatokat és Rajtatok keresztül Engem is!

Friss topikok

Linkblog

A STÍLUS ELENGEDHETETLEN!

2011.01.20. 09:41 J. HIMMM - Egy masszőrnő vallomása

 

Higgyen a szemének! Létezik tiszta, nyugodt hely, tökéletes masszőrnővel! Hétvégén is Önökért! Tele…”

Nagy igazságokkal lehet a férfiakat elcsábítani egy kikapcsolódásra, és ha ez kell, nekik, akkor meg is kapják! Mert minden megengedett volt számomra, csak a tisztességtelenség nem…

 

Érdekesen működtem azzal a bizonyos kapcsolóval a testemben! Ha a mutató a munkaállásban állt, akkor hozzám se lehetett érni, ha valaki ezt mégis megtette, akkor nagyon kedvesen ugyan, de annál határozottabban hárítottam el a közeledését! De amint véget ért a munka, készen álltam a bennem lévő kapcsolót átállítani, ha ahhoz volt kedvem!

                                                   Ha hiszik, ha nem, én is csak egy Nő voltam érzésekkel.

                      Nekem is voltak kívánságaim; és erre ott voltak nekem a KIVÁLASZTOTTAIM!

                           Ők voltak azok, akik, minden kívánságomat teljesítették! 

                                            Mégis; hiába voltam együtt jó pasikkal, nem volt az igazi!

Minden férfi, csak egy jót akar kefélni, amíg a nők, szeretkezni akarnak”.Ezek tények, és alapigazság, mégis ez volt az, ami nagyon hiányzott az életemből!  

Elveim voltak, szabályok, falak, ha úgy tetszik, amik elsősorban a túlélésért voltak szükségesek, másodsorban azért, hogy lássam a helyes utam! Felvállaltam önmagamat és mindazt, amit tettem nap, mint nap! De ott volt mélyen elzárva bennem egy NŐ, akiből hiányzott valami, ami a világon a legfontosabb volt.

A hiányt vásárolgatással pótoltam, és nem csak magamnak vettem ezt – azt, hanem a szeretteimnek is - tipikus pótléknak bizonyult minden, mert ha adhattam, az egy semmihez sem hasonlítható jó érzés volt számomra!
 

                                - Ki vagyok én?- sokszor feltettem magamnak ezt a kérdést akkoriban!

                                - Talán, egy boldogabb választás részese, aki minden döntését felvállalja?

                                - Ettől leszek több?- amit azután szétosztok mindenkinek, aki velem kapcsolatba kerül?

 

                                                             Ki – ki habitusa szerint válaszolhat erre.

                                                                       .............................................
 

Amikor elkezdtem az írást, minden papírt előkotortam, amiről azt gondoltam, hogy bekerülhet a könyvembe. Egy ilyen kutakodás alkalmával találtam egy kis cetlit, rajta egy fórum részletével.

                                                                    Leírom nektek is, hogy olvashassátok!

„Egyszer beszélgettem „K-val” és azt mondtam neki: – Minden látszat ellenére fontos nekem, hogy egy férfi válasszon ki engem… aztán reagálok majd, úgy ahogy a szívem és a testem akkor és ott, akarja, vagy sem! Épp a minap történt egy érdekes szituáció, amikor két, számomra kedves férfival táncoltam egy meditáción egyszerre. És akkor ott olyan érzésem volt, hogy ezzel a két „csodával” szívesen lennék együtt. Az egyik azonnal rá is állt, míg a másik - a látszólag tapasztaltabb, elkezdett hezitálni. De hiába volt meg a kiválasztás… a pillanat elszállt!

               Mert vannak dolgok, amiken egy percet sem szabad agyalni… hisz addigra elszáll a Minden!”

                                                                              ........................................

 

Jöhet – mehet mindenki az életemből, ki és be; de ez legyen az Ő döntésük! Befolyásolni, visszatartani nem lehet senkit, mert, segíteni, hogy maradjon akkor, amikor indulnia kell tovább, nem lehet!

A „kiválasztottak”, valami csoda folytán közelebb kerültek hozzám, aztán kevés kivétellel eltűntek az életemből.

Mert kérdezem én, melyik férfi az, aki olyan nőt akar maga mellé, aki nap, mint nap meztelen férfiak testét kényezteti? – vagy rossz a kérdés?

Éppen ezért jobb, ha az ember lánya az idejét önmagával tölti - attól senki nem sérül, és nem is kell elmenekülnie.

                                          ……………………………………….

                                Nagy meleg volt azon a nyáron, és nekem jólesett volna valami, ami feldob!
 

 „Valaki masszírozzon meg engem is”! ezt kívántam, és, ez a kívánságom nagyon gyorsan teljesült is…

 

A fiam munkahelyére bejárt István, aki egy igazi tehetség volt a maga masszőri szakmájában, aki értette és szerette azt, amit nap, mint nap tett.

A focista vendégem már jó ideje eltűnt, amikor egy szerdai napon felhívott telefonon és elmondta, hogy beiratkozott egy masszőr tanfolyamra: – Ha ráérsz délelőtt, akkor próbaképpen, nagyon szívesen megmasszírozlak. – mondta.

Gyorsan összeszerveztem egy négykezest, Istvánnal, és egy kedves barátnőmmel, egyszerűen csak azért, hogy  megoszthassam ezt a csodás lehetőséget velük is.

                                                    - Két masszőr, még úgysem masszírozott soha!

Izgultam, és; emlékszem az érzésre… arra a félelemmel teli érzésre, ami egyáltalán nem volt kellemes. Felfeküdtem a kolléganőm padjára, és úgy remegtem, mint a kocsonya! Nehezen lazultam el!

                                                                A két férfi, munkához látott.

              István, sokat segített a leendő „kollégának” amikor fogásokat és trükköket mutatott neki.

Nyilván nagyon fontos egy tanult szakmában, hogy az ember képes legyen a saját egyéniségét is bele csempészni abba, amit alkot. Az igazat megvallva, ettől lesz valami egyéni, és izgalmas!

Mindenki megtudja, különböztetni, érintés útján, hogy mi az, ami neki jó. Ha szereti önmagát, akkor, az a logikus, ha a testének tetsző érintéseket választja.

                                                                                    .................................

Mivel mindig fordul egy kicsit az a bizonyos kocka, ettől a naptól kezdve, felváltva masszíroztuk egymást a focistámmal és minden masszázs végén, kaptam egy kis extra finom kényeztetést Tőle!

                          …. És feltettük ketten, a pontocskát, arra a bizonyos í betűre is!

És tudjátok mit, egyáltalán nem okozott gondot nekem az, hogy egy ilyen szuper jó szolgáltatásért fizessek! Végül is, minden pénzbe kerül ezen a világon, és ez jó ok volt nekem arra, hogy gyakrabban láthassam…

                                                                                       .........................

 

EMBEREK ÉS TETTEK!

 

 

Rengeteg időt töltöttem a lakásban. Szerettem korán ott lenni. Vasalgattam, zenét hallgattam és vártam a telefonhívásokat! Másnak ez unalmas lehetett, de engem megnyugtatott és ellazított.

       Egyre több közös vendégünk lett a kolléganőmmel, és felváltva, hol nála, hol nálam kötöttek ki a férfiak!

            Ha valamelyikünk nem tudta fogadni a vendégét, akkor szívesen átirányítottuk a másik szobába…

                                   Nagyon jó kolleginák voltunk!

 

      Volt egy közös vendégünk, akit Barna kenyérnek hívtunk… abban az időben ez a férfi sokat járt hozzánk.

                                         Rohanás volt az élete, mert ő volt az aktuális „fontos ember a piacon”!

Soha nem kapcsolta ki a mobilját, sőt, képes volt felugrani az ágyról masszázs közben, és az ablakot kitárva hagyni, hogy a külső zajok beáramoljanak a szobába… ugyanis meglepően sokat hívta a felesége! Egy alkalommal felsorolás zajlott a telefonba. Emberünk, meztelenül, félig kilógva az ablakon –próbálta memorizálni a listát, ami így végződött: – Estére, legyen otthon barna kenyér! – adta ki a parancsot az asszonyka, és mi, ettől a pillanattól eredeztettük a nevét!

Egy alkalommal hazafelé készülődtünk mindketten, amikor Barna kenyér meghívott bennünket, a születésnapjára. Egyedül nem akart ünnepelni; a felesége valahol vidéken, munkaügyben… Nagyon közel, egy csodálatosan berendezett, szuper lakásban éltek ketten - de most, a 37. születésnapját velünk akarta tölteni!

Semmi nem szükséges ahhoz, hogy jól érezzem magamat a bőrömben! Valamikor az este folyamán előkerült egy kamera, és sok minden más is - aztán a masina mindent emlékezetessé tett!

Évekkel később felhívott Barna kenyér és bőszen ecsetelte...  éppen azt az ominózus videofelvételt nézegetem --- - mondta és akkor én már csak javaslatokat tehettem neki arra, hogy minél előbb szabaduljon meg a felvételtől.

Ma már senkinek nem mondom direktbe, (főleg, ha felnőtt ember) hogy mit tegyen és mit ne tegyen!

                         A teste és a lelke az övé, kufárkodjon vele belátása szerint!

Az igazsághoz tartozik, hogy én sem szeretem, ha nekem akarják megmondani, mit tegyek; éppen ezért nem árt néha azon elgondolkodni, hogy miket teszünk nap mint nap!

                                                                                           ................

 

       SZÓ-SZÓ-SZÓ!
 

 

Sok beszámoló került napvilágra akkoriban. A net melegágya annak, hogy az emberek mindent és mindenkit megtaláljanak, és kibeszéljenek! Voltak benne nagy okosságok, és nagy butaságok is!

                A férfiak két nagy típusa létezik - van persze több is – de, azt inkább ne bolygassuk!

                                                    1. Aki beszél – folyamatosan - és néha nagy butaságokat!

                                                    2. Aki ír – folyamatosan - és néha nagy butaságokat!

                         Hogy melyik a veszélyesebb? Passzolom a kérdést, és ezt, döntse el mindenki maga!


Egyszer olvastam valahol az önmagukat imádó férfiakról, akik csak beszélnek és beszélnek. Nincsen nő, egyszerűen nem született számukra olyan ember, akit magukon kívül elfogadnának és szeretnének!

                           Nagy gáz Hölgyeim! Ne higgyetek nekik, és tessék oda figyelni, mert jön a sírás!

A másik kategoria, az írogatós fazonoké - Ők aztán az über gázos fajták! És mindeközben próbálom óvni a női nemet… (végül is azért írok a férfiakról) hogy szélesebb, mélyebb legyen a rálátás arra a mérhetetlen nagy férfi egóra… ami itt - ott bekerül ebbe a könyvbe is!
 

De a lényeg mégis, az, hogy a mai napig is igen kevés férfi érzi, látja a lényeget, amikor elmegy egy masszázsra, mert, igazából ez lenne itt a lényeg…

 

És akkor most, álljon itt egy – két beszámoló… ami, nagyon népszerű szórakozás még ma is a férfiak körében.

                                  (A neveket kipontozva fogjátok látni… a szöveg vágatlan; ugye nem baj?)

Zo”

Sokat gondolkodtam azon, érdemes-e megírnom az alábbi eszmefuttatást, aztán úgy gondoltam, nem árt, ha megtudom, mások is járnak-e hasonló cipőben, mint én. A kérdés, amit feltennék: Lehetnek – e biztonságosak a kalandok? Természetesen tisztában vagyok vele, hogy nem vagyunk egyformák, még a felelősségérzet terén sem.

Magamról: nős vagyok, van két gyermekem, és a negyvenfelé közeledek. A feleségemmel jó a kapcsolatom, a szex is jó vele. Hogy ezek után miért megyek el néha szolgáltató hölgyhöz, illetve most már csak masszőr hölgyekhez? A kíváncsiságon felül azért, mert a feleségem egy dolgot nem tud, egyet pedig nem akar csinálni. Nem tud jól masszírozni, a natúr franciát (a kölcsönöst sem értékeli) meg nem igazán szereti. Hogy ez végig is menjen, végképp nem jöhet szóba. Ezek után az ember fia mit tehet? Némi lelkiismeret furdalással terhelve szolgáltatóhoz fordul.

Az első élményem feledhető volt D… -vel, aki a… szolgáltatott. Hirdetésén az egyik kép ragadott meg, ahol tisztán látszott, hogy szereti a férfimagot. A valóságban tényleg megteszi, de rém unottan és kedvetlenül. Viszont szép és jól izgatható csiklója volt!

Igen ám, de követőn a szoknyavadász egyik fórumában azt olvastam, hogy a hüvelyváladék is sok fertőzési lehetőséget hordoz magában, többek között a HIV-et is. Megmondom őszintén, bepánikoltam.

NEM SZERETNÉK SEMMIT HAZAVINNI, MERT FELELŐSSÉGGEL TARTOZOM ANNAK, AKIT SZERETEK!

Éppen ezért, a masszőrhölgyek felé fordult az érdeklődésem. A volt P… utcai lányoknál kötöttem ki. Menedzser masszázsra neveztem be, és rendkívül profi szolgáltatásban volt részem. Ma… remek gyúrása után, Pi… úgy fölgerjesztett, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy nyelvem a csiklóján matat, ő meg rendesen megfej a szájával. Nagyon jó volt!

                                                         De megint jött a kétely és a lelkiismeret furdalás.

Most, Júliához járok. Érdekesnek és magabiztosnak találtam az ajánlását, mert profi, masszázst ígért, és szimpátiától függő befejezést. Valójában ilyen lelkiző pasasoknak való, mint én. Masszázsa, képzett szakemberre vall, pedig állítása szerint sosem tanulta. A francia tudása lenyűgöző de a kézi tudása is fergeteges, ha azt kéri az ember. Mégsem ezek miatt mentem többször vissza hozzá, hanem azért mert működik a szűrőrendszere. Mit értek ez alatt? Egyrészt nem enged senkit sem magához nyúlni, ergo nem félek attól, hogy úgy, mint P…-lén, elvesztem a fejemet. Másrészt saját fülemmel hallottam, ahogy lerázott egy bejelentkező makktársat, mint a pinty, mivel az nem volt hajlandó megérteni a szolgáltatása lényegét, másrészt tiszteletlenül beszélt vele. Vagyis: ENNEK a NŐNEK VAN TARTÁSA!

Ha viszont tiszteletben tartod az általa megszabott korlátokat, barátnő feelingben részesít: Masszázs után Ő fürdet meg! Jöjjön itt akkor a véleménycsere lehetősége. Kíváncsi vagyok, hogy a hasonló korú, makktársaknak mi erről a véleménye! (Ifjú titánok valószínűleg nem fognak egyetérteni velem.) Érdekelne az is, hogy a piacon van-e más Júliához hasonló korrekt masszőrnő Mert a kíváncsiság azért bennem is erős!”

 

Ka” „Szerintem minden kaland, ami nem otthon van, az életveszély… vállaljuk, tesszük. Az is biztos, hogy egy lány (persze van kivétel) sokkal jobban vigyáz, mint gondolnád… bajt meg egy házasságon kívüli civil lánytól is kaphatsz… úgyhogy marad a monogámia… feltételezve, hogy feleségeink jól viselkednek… ki tudja, hátha valahol ők is fórumoznak! Na megyek, letöröm a derekát!”

 

szia „Zo”… Tetszett a hozzászólásod! Részben hasonló megfontolásokból, már kerestem fel szolgáltatókat, de nem mondanám magamat tapasztaltnak. Küld el légyszi az Júlia számát! Kösz!”

 

Doo”

 Júlia nagyon értelmes, közvetlen. A masszázsa egyedi és erőteljes (nekem nagyon tetszik) Levezetés szimpi szerint. Hozzá nyúlni nem szabad! Nekem utolsónak sikerült bejutni hozzá, de egy arc maszit is kaptam. Közben majdnem elaludtam, aztán még beszélgettünk is egy jó darabig! A lakás egy új házban, fizető parkolóval.

 


”Zo”… beszámolója nyomán döntöttem úgy, hogy megnézem, elvállal-e ez a válogatós hölgy, aki a M… infó lévő honlapja alapján elég erős személyiség, de valahogy ez vonz bizonyos típusú férfiakat.
A telefonban hihetetlenül kedvesen igazított el, a kérdéses időpontban teljesen felkészülten egy nagyon hangulatos lakásban fogadott, a parkolás nem leányálom, de tippet már a telefonban kap az érdeklődő így nem különösebb gond. Bejutottam, diszkrét vadonatúj ház és lakás, még a másodikra is lifttel juthat fel az érdeklődő.
Egy teljesen más világba érkeztem: lényéből sugárzik valami olyan megnyugtató, mégis izgató vibrálás, mely mellett nehéz elmenni. Úgy kérdez, hogy nem tudod a szokásos közhelyeket, sztereotípiákat válaszolni. Nem is hagyná. 
                              Hamar ráérez, hogy először járok ilyen helyen, ettől még megnyugtatóbb lesz.

Maga a masszázs valahogy az embert elrepíti saját testéből, bár néha egy- egy rendkívül gyakorlott és céltudatos érintés hatalmas fizikai gyönyört okoz. Mindezt úgy teszi, hogy az ezredest nem veszi kézbe.
Már az elején tisztázza, hogy az erotikus befejezés az ő döntése. (És jól dönt…) Hihetetlen kedvessége természetesen a masszázs után is folytatódik a hátmosás és simogatás közben, jóllehet valóban tudni kell és elfogadni, hogy nem lehet érinteni, még ha a szétnyílt orchideája finom nyomását is érzi az ember a masszázs közben a combján. Ettől még izgalmasabb az egész. Nem tudtam elképzelni korábban, hogy anélkül, hogy megérintené férfiasságomat, el tud juttatni a kéjérzéshez azáltal, hogy például a fenék környékét olyan forró, és erős kézzel tartja nyomás alatt egy rövid időre, hogy tavaszi zápor nélkül kezd el rángani az ember néhány izma. Művészien hagyja, hogy amikor végigsimítja a testet, a nyakában lógó medál hűvös érintése bekéredzkedjen az izgalmas helyekre, így a nélkül szerez örömet, hogy ő maga érintené azt.
Amin mindenképpen érdemes elgondolkodni, az a biztonság. Nemcsak lelki, de testi is. Ez a hölgy nem BN, benne nem csalódhatsz makkegészség szempontjából sem. Valószínűleg a többi lányban sem, de nyilván mindenki maga dönti el, hogy milyen kockázatot vállal.
Júliával ilyen veszély bizonyosan nem merül fel. Az élmény pedig felemelő Nyilvánvalóan ezért van sok-sok visszatérő vendége.
Olyan embereknek, akik felelősséget éreznek saját lelki és testi egészségükön kívül szeretteiké iránt mindenképpen megfontolásra, ajánlom, hogy elnyerjék tiszta szemű elfogadását. 

 

                                                                                                                                                             Keressétek fel! 

                                                                     Ui.: Az árai rendkívül korrektek”


 (Ennek az embernek volt stílusa… és ez volt az, amit szerettem benne nagyon!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folytatastovabbmegesmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr992599563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása