HTML

J. Himmm : Masszázs

Masszörnő voltam, aki, amig ebben a szakmában dolgozott, szerette a munkáját! Aztán, egyszer, úgy döntöttem, hogy a megtörtént eseményekről könyvet írok. Hogy miért? Azért, hogy megismerjétek Önmagatokat és Rajtatok keresztül Engem is!

Friss topikok

Linkblog

PROSZTATA MASSZÁZS. (Hitek és tévhitek!)

2011.02.26. 12:09 J. HIMMM - Egy masszőrnő vallomása

 

Emberek, hölgyeim, mindenkit buzdítok erre a kellemes tevékenységre… és arra az egészséges öntudatra, hogy tudják, a testünk nem hazudik


 

(A ház, ahol lakom, igen öregecske. Bejelentettem, hogy a szemétledobóban folyik valami gyanús víz, ki is jött egy szerelő, aki mára megjavította a lefolyót!

Becsengetett és közölte velem a jó hírt: – Készen vagyok, a hiba kiküszöbölve!- csak álltam bambán az ajtóban és arra gondoltam, hogy ez az ember mást is akar, mint tényeket közölni velem!

                    Na, mit gondoltok, mi történt?   Mert ami ezután történt, azt kb. tíz éve éltem át utoljára.

                           BASSZUS! Randevúra hívott, annak reményében, hogy közelebbről megismerhet!

                             Szerencsétlen még be sem fejezhette a mondatát, én máris nemet mondtam neki.

Úgy megijedtem, mintha az életemre tört volna… hogy én mekkora marha vagyok! Megköszöntem a bizalmát és „lezavartam” a lépcsőn… csak álltam ott egyedül, mint egy függőfolyosóra rángatott kuka! Hogy miért tettem ezt vele?

                                                                         Azért mert a testem nem hazudik!

Lemenekült a lépcsőn és nekem az ugrott be, amit már egyszer leírtam ezekre, az oldalakra: MIÉRT NEM KAPHATOK MEG VALAMIT, ÚGY, ÉS AKKOR, AMIKOR MÉG TUDNÉK NEKI ÖRÜLNI? - biztos ezt érzi most Ő is! (Ezúton szeretnék elnézést kérni Tőle!)
 

                                               …...........................................


 


 

TIZENNÉGY ÉV UTÁN…

 

Egy újabb hirdetés: „Az, hogy mennyit lendít egy hang a szolgáltatás értékén, csak lutri, viszont nem lutri maga a szolgáltatás! Mindenkinek ajánlom, aki szereti önmagát és ezt a különlegesen jó masszázst”! Tele…

 

Korán reggel kaptam egy SMS-t, körülbelül erről szólt: „Mit jelent az, hogy különleges masszázs”?- ott volt a telefonomon ez a buta mondat, és én nem tudtam, hogy mit kezdjek vele.

A válaszom egyszerű volt és kíméletlen, mert bosszantott a kérdés, és különben sem szeretem az anonim alakok irkafirkáit! „Először is jó reggelt kívánok, másodszor – Ki vagy”? – írtam válaszképpen, de a gyors válaszára nem számítottam: „Már nem vagy olyan játékos, mint régen! Bezzeg a…” – nem olvastam végig, inkább kitöröltem az írást. Aztán felhívtam, mert nagyon kíváncsivá tett, de hiába csengettem sokáig, a telefont nem vette fel. Végül üzenetet hagytam, ami kemény volt és igazságos.

A szöveg végén még jól le is „fiacskáztam”, hagy ütögesse a guta, ha már ilyen keményen egyoldalú az ember.

Aztán… nagy sokára kaptam egy újabb sms, ami így szólt: „Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok! A „fiam”!

Egy újabb próbálkozás részemről (mert, annyira furdalta az oldalamat, hogy ki is lehet ez a valaki) és a végén elküldtem utolsónak szánt sms: „Ember anonim, akarsz maradni, vagy VALAKI”?

Eltelt egy – két óra és én elindultam dolgozni. Gondoltam felhívom - semmit nem veszíthetek vele - felvette a telefont és én nem ismertem meg a hangját. Amikor bemutatkozott azt hittem, hogy elájulok:- „Gy” vagyok! - mondta a telefonba.

                  ÚR ISTEN! ÉLETEM LEGNAGYOBB SZERELME! VÁÁÁÁÁ!

                  Persze nem volt ez annyira hatásos, mint egy hír a lottó ötösömről, de meglepődtem nagyon.

Egy fáradt öreg hang szólt bele a vonal túlsó végén, ami azért is volt meglepő, mert az ember sokszor azt hiszi, hogy csak Ő változik, rajta kívül senki más.

                                  Pár udvariassági kérdés után eljutottunk odáig, hogy találkozunk.

Nem volt benne semmi karmikus (én legalábbis azt hittem…) a múlt már annyira nem jelentett számomra semmit, mintha nem is velem történt volna, ő egy régi, rossz álom volt csupán és semmi más.

Teltek a hetek; durván egy hónap után vette a bátorságot és újra felhívott. Megbeszéltük a „randit” és vártam a régi szerelmemet!

Gy” pontos, tiszta, és frissen borotvált, ahogy megérkezik hozzám. Rosszabbra számítottam. Olyan volt, mintha egy régi ismerősömet köszönteném. Semmi izgalom, csak ültem szemben vele és néztem az embert, akit valaha mindennél fontosabb volt számomra.

                Nagyon választékos volt, de az is lehet, hogy így próbálta a zavarát elrejteni előlem?

Három órát beszélgettünk, és gyanúsan gyorsan telt az idő mellette. Nem vettem észre semmi olyat, ami zavart volna benne, de amikor hazaértem, azonnal éreztem azt a tizennégy évet, amit nélküle élt le a lelkem. Másnap még mindig ott volt az a furcsa érzés, és vágytam rá, hogy valakinek a vállán kisírhassam magamat. Úgy éreztem, akkor talán megszabadulhatok a sok megválaszolatlan kérdéstől…

Gy” boldog lehetne, ha tudná, hogy másnap este, órákig sírtam és közben azt figyeltem magamban, hogy mikor szűnik meg belül a fájdalom egy őrülten hosszú idő után először, végleg, és utoljára.

                                                   ……………………..


 

Amikor az ember eldönti, hogy jól belenéz önmagába, mélyen, nagyon mélyen, rájön, hogy milyen egyedül van.

Ezt tetőzi még az is, ha valami buta kérdezz – felelek játékban, feltesznek egy ilyen kérdést:- Meg tudnál nevezni legalább három embert, aki itt a földön a környezetedben elfogad, és feltétel nélkül szeret?- puff neki!

Nehéz dolog! Maximum a kutyáim, de már abban sem lennék olyan biztos. Háromból talán egy! Rossz arány? 33, 3% mégsem 100%? Nem igaz?

Bizony így áll a helyzet. De miért is nyavalygok, hiszen én sem szeretem magamat mindig, akkor meg mit várhatnék a külvilágtól?

           Szóval én, aki 33, 3% vagyok, még önmagam számára is… Miért nem jut nekem egy társ?

                        Mert ha ketten lennénk az már nekifutásból is több, lenne, mint amit leírtam?

Vagy ez is csak egy illúzió a sok közül? Az utóbbi időben olyan viszkető sürgető érzések lettek rajtam úrrá – például, minden ok nélkül képes voltam sírni, és mindent abbahagyni átmenet nélkül. Furcsább a helyzet az én esetemben, mert a masszőrség, a kívülálló emberek fejében olyan „szuper” lehetőség, arra az esetre, hogy soha ne légy egy pillanatra sem egyedül… ami megfejthetetlen számomra!

A meztelenkedés a férfias meztelenséggel és a diszkrét távolságtartással párosodik. A gátlástalanság mindig megijeszti a férfiakat. Ilyenkor kiszolgáltatottnak érzik magukat és ezzel visszaélni nem szabad. Bumm, neki!
 


 

PROSZTATA MASSZÁZS. (Hitek és tévhitek!)

 

Egy ilyen mondat után, minden fórumon elindul egy kisebbfajta vetélkedés… és mit gondoltok kik, viszik a prímet? Mindig azok, akik az életben soha nem próbálták még…

Sok ember van, aki szkeptikusnak vallja önmagát, pedig már régen megvan a maga álláspontja, és igazából nem felkutatni akarja az igazságot, hanem a valóságot hozzáigazítani az elképzeléseihez. Hogy ez mennyire jó, vagy célravezető egy ilyen témában nem tudom.

 

                                                                                                                                                   És, akkor most…

 

Minden embert hajt a kíváncsiság! Ez egy olyan emberi tulajdonság, ami felülírja sok esetben bennünk, nem csak a fájdalmat, hanem sokszor a józan eszünket is.

Egy különleges masszázs technikáját elsajátítani nagyon könnyű, ha tudod, hogy mit hol találsz egy ember testén kívül és belül!

Nincs értelme olyan dolgot misztifikálni, ami olyan egyszerű, mint egy pofon. Rengeteg férfi álmodik arról, hogy hogyan tudná meghosszabbítani a saját örömérzését, de sokszor még azt sem tudják, hogy mekkora szerencséjük van ebben… is.

Amíg a férfinem 100% képes örömérzésre egy szeretkezés alatt,(naná, hogy nem akarnak itt megállni) addig a nők kb. 12 százalékának sikerül eljutni a csúcsig!

Az évek alatt azt vettem észre, hogy a férfiak, inkább egy szolgáltatóval képzelik el a „szüzességük” elvesztését - legyen az bármelyik testtájéka - mint a partnerükkel.

Viszont ha már itt tartunk, akkor nem árt tudni, hogy mit miért akar tenni valaki a saját testével…

És még valami! Téves az az elképzelés; hogy csak a melegek szeretik, ha a tomporukban turkálnak… ez egy félreértelmezett butaság, ugyanis nem így van. Túl kéne már lépni azon, hogy egy könyv, film, internet, vagy egy barát meséje után menjünk, nem is beszélve arról, hogy maga az élmény nem is mindig kellemes!

               Hogy mégis mitől függ az, hogy kellemesen gondolunk erre a „beavatásra”?  Egy pár érvet:

1. A megfelelő partner kiválasztása

2. A megfelelő hely kiválasztása

3. A megfelelő indíték kiválasztása

4. És a megfelelő egészségi állapot sem utolsó tényező

 

Én mindig megkérdeztem attól - akiket érdekelt, ez a téma - hogy miért akarja… És mindig tudtam és éreztem, ha hazudtak nekem. Csűrtem csavartam a dolgot a beszélgetés alatt, amíg azt nem éreztem, hogy tisztában van végre a kérése súlyával!

A férfiak egyre fiatalabb korban esnek át az ilyen, és ehhez hasonló kíváncsiságból eredő szexuális játékokon, és csak remélhetem, hogy később, majd tudni fogják, mi is jó a testüknek! J

Akkor most menjünk át a pontokon és tudjon meg mindenki egy pár olyan dolgot, amiről általában nem beszél szívesen senki.

A megfelelő partner kiválasztása azért fontos, mert nem árt, ha valaki tudja, mit tesz „ott mélyen bent” a másik testében. Kell ehhez egyfajta tudás és egy nagy adag bátorság is - hogy elhidd - Te képes vagy örömet okozni egy embernek a végbelén keresztül is! Mert nem elég behatolni a másikba, úgy hogy nem segíted őt. Ha tudod, hogy mit érezhet a másik, az egy olyan segítség, amit egy tapasztalatlan szerető nem tud a másiknak megadni. Éppen ezért nagyon fontos, hogy kommunikáljatok mindvégig.

Aki még nem élt át hasonlót, az csak óvatosan tegye! Nyilván, valahol el kell kezdeni… de tudnod kell, hogy a Te választásodért Te felelsz! És, még valami;az ujjaid játékossága mellett, fontos a körmeid megfelelő rövidsége, nem utolsó sorban a tisztaság és a higiénia is.

A megfelelő hely kiválasztása létfontosságú, mert ezer százalékos nyugalomra és tisztaságra van szükség! Soha nem szabad sietni és siettetni ezt a dolgot. A halk zene, a megfelelő hőmérséklet, félhomály segít abban, hogy mindenki kellőképpen ellazuljon. Fontos tudni, hogy ez, mindkét emberre vonatkozzon.

A megfelelő indíték kiválasztása segít abban, hogy kellemes tapasztalatokat szerezz, és ezzel „tágítsd” a szexuális életed tárházát! Tudnod kell a testedben felmerülő érzéseket reálisan „látni” és érezni! Ha az indíték „tisztasága” adott, akkor a szerzett tapasztalat is tisztán marad benned – magyarul - nem lesznek rossz emlékeid a jövőben sem, ha éppen ezekre a megtörtént percekre gondolsz!

És a megfelelő egészségi állapot sem utolsó tényező, mert, „csak egészséges ember képes egészségesen gondolkodni”! Egyáltalán nem butaság, amit ide írtam. Tudom, mert tapasztaltam, hogy hogyan éreznek és reagálnak emberek megrendült egészségi állapotban, drog hatása alatt elkövetett szexuális játékokra, (én magam is láttam már ilyet) és hogyan akkor, amikor 100% – n egészségesek!

                                                 ………………………………..

 

                       Ha egy férfit szeretek, mindegy (?) mit kér tőlem, megteszem!

Hogy miért? Egyszerű a válasz: Tudom, hogy azért kéri, mert bízik bennem, és hasonlóan érez irántam, ugyan úgy, ahogyan én is! Ennyi, és mert, a szégyen ezekben, az esetekben csak gátló tényező… és különben is, ez nem az, amit szégyellned kell az életedben.

                                        Mindenkinek csak imigyen szabadna tenni ezeket, a játékokat!

Emlékszem az első ilyen élményemre. A fiúkat, akikkel voltam akkor, együtt és külön-külön is nagyon szerettem.

Aztán, ahogy telt az idő és egyre fokozódott mindhármunkban a vágy, valami olyat akartam tenni, amit még nem tettem… és én, ott beültem az egyik fiú ölébe és nem a hüvelyembe irányítottam a péniszét, hanem oda, ahol még senki nem járt az életemben! Harmincnyolc éves voltam akkor, és elkezdődött egy új élet számomra… Tudtam, hogy mit teszek… és 100%- -ig biztos voltam abban, hogy jól választottam, mert nagyon jó és különleges érzés volt! Nyilván fokozta bennem a tudat, hogy egy másik, szemlélő férfi is részese ennek az élménynek…Az, ott és akkor, egy soha vissza nem térő alkalom volt és én boldog voltam, hogy megtettem!
 

(Mindig vigyázok (az életben is), hogy olyan dolgokban „adjak tanácsot” az embereknek, amiken már én is keresztülmentem. Persze, kizárólag akkor, ha erre külön megkérnek!)

                                               ……………………………..

 

Nézem a következő füzetemet, és látok benne egy újságkivágást. A férfi a fotón egy szép fekete hajú fickó, aki manapság egy népszerű és nagyon sikeres apuka a médiában, akinek egy nagyon szép felesége, és gyermeke van.

Emlékszem, amikor először jött el hozzám „Gábor” (most itt, legyen ez a neve). Késő délután volt, és én már nem akartam vendéget fogadni, de Ő nagyon kérlelt, és arról beszélt, hogy nem fog sokáig feltartani…(moziba készült egy barátjával!!) csak fogadjam.

Tényleg így volt! Félig masszíroztam meg, amikor kibökte: - Nagyon sietek. És ha kapnék a végére egy prosztata masszázst, az még beleférne! - csak néztem, hogy miről, beszél. - Ha ezt akarja, akkor megkapja! – mondtam neki, de megkérdeztem tőle, hogy megtették e már neki, de ő nemleges választ adott.

Ez érdekes lesz”. - gondoltam magamban és mindent elmondtam,(most visszagondolva - az jutott eszembe - hogy ő sokkal többet tudott erről, mint én) hogy segítsem a tapasztalásában.

A lényeg, amiért ezt leírtam, az- az, hogy milyen érdekesek vagyunk mi emberek. Mutatunk a külvilágnak egy arcot, és közben ehhez az archoz a valóságunknak semmi köze.

                                                                            UGYE MILYEN ÉRDEKES?

Aztán, az elkövetkezendő egy évben, még kétszer volt a vendégem „GÁBOR”, aki mindig „masszíroztatni jött”, de az vélt rohanások miatt, mindig csak prosztata masszázst kért és kapott!


 

                                                    …..........................


 

A JÖVŐ!


  

Senkinek nem szabadna a levegőbe beszélni… még annak a jósnőnek sem, akihez elmentem kíváncsiságból, hogy tudjam, mennyire igaz, vagy sem amit én látok a kártyáimban!

Rengeteg marhaságot összehordott, aminek semmi értelme nem volt… de egyvalami nagyon megragadta a figyelmemet.

Arról beszélt, hogy mennyire fontos felismernem egy embert, aki később a párom is lehetne, mert ha nem így teszek, és elszalasztom ezt a kínálkozó a lehetőséget, akkor 66 évesen nagyon gyorsan és hirtelen meghallhatok!

   - Oké! Vágom, amit mondott! - bár, egyszerűen, azt mondhatom, hogy egyetlen szavát sem hittem el.

Akkor most mi is a kérdés? Akarok én egyedül élni, vagy sem? Nem akarok, de ha nekem ezt dobta a gép, akkor így lesz… és nem fogok a tényekkel hadakozni!

És milyen érdekes az élet, mert éppenséggel volt egy olyan vendégem akkoriban, akit leírt a jósnő… de hibázott a jóslat… ugyanis a nekem szánt ember, impotens volt.

Nem tudom pontosan mitől - talán egy betegség utó rezgéseként, de 43 évesen, hiába volt, erős és jóember - már nem volt férfi.

Fogalmam sincsen, hogyan élik meg ezt a férfiak, de a munkám során nagyon sok érdekes és megmagyarázhatatlan dologgal találkoztam.

       A férfi potenciája most a téma és ez nem kisebb tét, mint az, hogy hogyan alakul az élet a földön!

Körülbelül három éve masszíroztam, amikor egy férfi jött el hozzám. Láthatóan beteg volt és a triplájára dagadt hasában egy óriásira nőt, daganatot cipelt évek óta. Félt a műtéttől… és Ő a teljes leépülést választotta helyette, ami nagyon hosszú ideje tette akkor már próbára a beteg testét és lelkét!

Őszintén elmondta, hogy nem akar úgy meghalni, hogy ne legyen még jó neki – sokszor… a lehető legtöbbször ebben az életében - és mivel a felesége csak, mint egy beteg emberre képes tekinteni - sőt, a családja is úgy kezeli, így aztán a kezébe vette a saját örömének megteremtését!

Évek óta abban a hitben élt, hogy Ő impotens… és ez, nem volt kérdés előtte. Beletörődött ebbe, és nem bolygatta a testét…

 

Valami csoda folytán nagyon jól alakult minden, talán mert hittem, amit ő nem! Előttem nem volt esélye a testének - és megtörtént, amire évekig várt! Szegénykém, úgy sírt, mint egy kisgyerek, aki nem várt ajándékot kap az élettől!

Ezután többször is találkoztunk, de a teste már csak fél évig húzta… amikor utoljára nálam járt… így búcsúzott:

                          – Júliám, mindig emlékezni fogok rád, még akkor is, amikor már nem leszek itt.

                                                               Soha többet nem láttam!

Ha Őt nem is láttam többet, de láttam férfiakat, akik nagyon könnyedén adták fel az egyetlen kincsüket, amit úgy hívnak: FÉRFIASSÁG!

Az egyik vendégemet megcsalta a felesége az orra előtt! Együtt jártak swinger klubba, ahová az emberek nem azért járnak elsősorban, hogy szépen mosolyogjanak egymásra. – Azt hittem, hogy engem már nem érdekel a feleségem! – mondta, és kétségbeesve kérdezte, hogyan hozhatja rendbe az elbaltázott életét! Érdekes megközelítése ez annak, amikor egy halódó kapcsolatba életet akarnak lehelni a felek.

Az egó nem hagyja magát! Küzd a végtelenségig… ahogy a vendégemnek is fel kellett kötnie a gatyáját, ha vissza akarta szerezni az asszonyát!

És láttam férfit, aki a saját elmondása szerint bárhol, bárkit képes volt megkefélni, csak a saját nejére volt impotens!

                  - Miért vagytok akkor együtt? – kérdeztem, mire ő azt felelte, – azért mert rossz egyedül!

                                                                     (Bazd meg öreg, nem semmi kilátások!)

Volt olyan vendégem is, akit én beszéltem rá, tartson szeretőt, (megjegyzem, akkor, amikor ez történt, 61 éves volt) ha már a felesége nem akart vele ebben az életében soha többet ágyba bújni! És azóta éli boldogan az életét!

                    Aztán jöttek a férfiak, akik azt kérdezték tőlem: - Meddig szeretkezhetek az életemben?

  • Micsoda kérdés ez? Természetesen addig, amíg feláll a dákó! (Hogy mikkel van tele a férfiak feje?)

     

EMBEREK! FÉRFIAK! ÉLETETEK VÉGÉIG SZERETKEZZETEK, ÉS NE HAGYJÁTOK ABBA SOHA!

És láttam férfiakat száz számra kalandozni… szórták a magvaikat boldogan… és örültek annak, hogy működik a kuki… és ez; ha hiszitek, ha nem, egy csoda, amire vigyázni kell! J



 



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folytatastovabbmegesmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr692692184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása